Pustar ut...

2012-02-25 @ 22:34:05
Sitter här i köket i min ensamhet.. ganska skönt faktiskt :)
Brukar annars ha sällskap av ett eller flera barn och Jörgen. De små barnen har gått och lagt sig, de större har dragit sig tillbaka till sina rum och Jörgen jobbar natt på ambulansen i Bromma.
Känner mig rätt sliten och trött så jag lär inte bli sittandes här speciellt länge.
Pustar ut en stund efter dagen som gått bara.
Får nästan aldrig tid, eller ork heller för den delen, till att blogga längre. Antingen är datorn upptagen eller så får jag inte vara ifred, vilket jag känner att jag behöver för att kunna blogga.
Idag har jag, Mari, Melvin, Jessica & Millan varit i Nacka Forum och shoppat lite :)
Till Benjamin hittade jag en blå vårjacka och en fleccetröja på barnens hus. 150:- för jackan och 30:- för tröjan!! :)
Noomi fick en kort stickad top från H&M och dessa söta jeans från Zara



Mycket snyggare på :) Ska försöka ta en bild när Noomi har dem på sig.
En liten tröja från Zara blev det också..

Får försöka ta en bild på Benjamins jacka också :)
När jag kom hem från Nacka skyndade jag mig att göra efterrätt till kvällens middag.
Randig chokladmousse blev det..


Sen när efterrätten stod på kylning och Jörgen gett sig av till jobbet så var det dags att börja med maten.
Pasta med kyckling och soltorkade tomater blev det.

Medan jag lagade mat så gjorde Jessie en smaskig sallad och Millan lekte med Noomi. En riktigt behaglig kväll mao. Vi fick också lyssna på Jessie som pratade i radion under tiden vi lagade mat :D
När jag sen dekorerade efterrätten så var Millan så gullig att hon badade Nompan :) Vilket innebar att nattningen flöt på snabbt och smidigt... och gjorde att jag fick tid för att blogga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback