Long time no see

2012-02-06 @ 15:53:16
Nu var det megajättelänge sen jag bloggade och det har sina orsaker. Tror på nåt sätt att allt hann i kapp mig..
Att jag kört på högsta växeln i månader utan att känna efter hur jag mådde.
Och när jag sen kände efter och upptäckte att jag var dränerad på ork, kraft och energi så försökte jag ägna all min kraft åt att orka lite till.
Och orkade det gjorde jag..bara med det absolut nödvändigaste!

Nu är Jörgen hemma igen och kommer att fortsätta vara det, förutom då han åker och arbetar som alla andra knegare. Och det är skönt!

Kan inte säga att jag är himlastormande lycklig och tjipptjohejig nu heller. Men det beror på att livet inte alltid är så lätt.
Att man trots engagemang och beslutsamhet inte kan styra över allt och få det så som man önskar.
Att stånga huvudet blodigt till ingen nytta tär liksom på livsglädjen då och då...

Förutom att orken tryter av en sån, ibland daglig, kamp så översköljs man av hopplöshet och blir så ofantligt ledsen :(

Vissa saker skriver man inte om med omtanke om andra och vägrar lämna ut allt för personliga problem, men det gör att jag ofta funderar över dem i min ensamhet istället...

Men jag kan inte annat än att TRO och HOPPAS att det någon gång vänder och blir annorlunda... för efter regn kommer solsken... (sägs det ju ;))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback