Uppstudsiga flicka ;)

2012-08-23 @ 11:08:01
Vi satt i köket och småpratade jag och Noomi med tv'n som bakgrundsljud.. Så lägger jag märke till att programmet Småkryp börjar.
Ett program som både Benjamin och jag gillar, och som vi alltid ropar på varandra när det visas på tv, så vi kan titta tillsammans :)
Eftersom Benjamin inte är hemma, utan i skolan så säger jag: -Åååhh, det här är Benjamins favoritprogram!!
Noomi slänger ett öga på tv och säger: -Neej, de'inte Benenins favoritegram!! Benenin gillar *Staawås!!
Och det gör han ju uppstudsiga flicka!! ;)
Älskar dig din supersmarta, kvicktänkta lilla gosapa!!
Som själv gärna föreslår att hon ska kolla på Monstertrucks på youtube när det är hennes tur att "Haaa daataaan".
*Star Wars

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback