Pysslingar...

2012-08-07 @ 23:53:30
...eller kanske heter det sysslingar :)
Igår träffade jag först min morbror i affären och lite senare på kvällen även min moster som kom förbi hemma hos oss och knackade på. Tyckte att vi kunde komma till dem idag då de skulle passa en av sina söners barn, min kusin, Anders barn, Matteo.
Och det gjorde vi så gärna.
Det är inte varje dag vi träffar lille Matteo eller Teo som Noomi kallade honom, så att det äntligen blev av, var jättekul!
Mina vildar borde ha skrämt vettet ur den lille raringen men han stod pall och betraktade dem först på lite avstånd men hängde sen på dem och lekte :)
Kerstin bjöd på glass och russin som de mumsade i sig när de lekt färdigt i sandlådan.
Hur söt som helst var den lille charmören :)
Efter en stundslek var det dags att gå hem och äta lunch och sova för Nompan.
Jörgen som tog ett nattpass på ambulansen åkte hemifrån 16:15 och därefter åsterstod för mig att laga middag.
Ja, inte direkt efter att han åkt, men snart nog. Hann faktiskt både göra pannkakssmet och raggmunkssmet OCH grädda dem innan Noah tröttnade på att sitta i babysitter och titta på :)
Pappa/morfar Nalle och Benjamins kompis Robin åt med oss idag.
Så fort jag fått en minut över så har jag setat vid datorn och sorterat, förminskat och sållat bland fotona från Ölandsresan... Flera 100 foton att gå igenom innan några hamnar här. Så det blir till för er att ge er till tåls :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback