Kunde inte låta bli... :)

2012-08-30 @ 00:19:00
Kom så där i elfte timmen på att jag behövde namnlappar, för att märka Benjamins kläder med, så att personalen i förskoleklassen ser vilken ansvarskännande förälder jag är!! (och kanske mest för att jag gillar de kläder jag köpt och önskar behålla dem)
Nu veeet de ju redan det, eftersom jag var så präktig att jag på första föräldrarmötet, åtog mig att skriva protokoll. Handskrev 6 st A4-sidor och hade dem morgonen efter renskrivna och klara :D
Jag bäddar liksom för att de sen ska ha överseende med att jag glömmer lappar, gympapåsar och annat..att de då ska tänka ..jo men Anna hon e schysst, henne är det ordning på osv..hon har bara glömt.. hon brukar...osv..
 
Men iaf, nu var det ju namnlapparna jag tänkt berätta om...
Jag har tidigare haft några som heter Märkisar, såna man stryker på, utan bilder och krusiduller, små och diskreta. Var helnöjd med dem faktiskt!!!
Men när jag såg att de ville ha 14 dagar på sig för att leverera sina märkisar och att andra företag som tillverkade påstrykbara namnlappar kunde ha sina färdiga på 3-4 dar..så blev jag lite smågrinig och tänkte köpa någon annanstans ifrån.
Bara det att jag hela tiden gillade märkisarna bäst.. hmm.. vad göra..?
Vänta i 14 dagar?
Köpa några andra..?
Nej, jag ville varken vänta eller köpa andra... såååå jag gjorde istället en fuling.
Jag skrev i min beställning att jag jobbade för ett företag som testade kavlitéten på internetbutikernas utbud, bemötande, service och leveranstider och att turen nu kommit till företag som sålde påstrykbara namnlappar.
Jag avsåg beställa 250 st av dem och tillade lite fint och diskret så där, att jag reagerat på deras långa leveranstid men att det skulle bli kul att få se kvatitéten på produkten.
Sen med - vänlig - hälsning'ade jag mig också för att vara på den säkra sidan :)
Två dagar efter att jag betalat och gjort min beställning så hade jag namnlapparna i lådan...
Dessutom var de isärklippta..!!??
Vet inte om de är något nytt, men tidigare gånger när jag köpt märkisar så har man fått klippa dem själv..!
VILKEN service!!!!! Och kvalitéten vet jag ju redan, att den är bra.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback