Arv

2012-08-13 @ 17:12:02
Arv är ett ord som är lite laddat.. ett arv kan orsaka osämja mellan människor på fler än ett sätt.
När någon dör kan vissa människor slåss om kvarlåtenskapen osv.
Positiva och bra egenskaper hos barnen tex, påstås ofta härröra från en själv...
Härmed vill jag officiellt klargöra att mina barn har ärvt sitt tålamod från någon annan än mig :)
Efter att ha setat i bilen i 1,5 timme och väntat, medan Jörgen skulle springa in på Coop och handla,
så såg barnen ut så här...
När det sen tog 25 minuter att packa in det inhandlade så.... hade jag aldrig kunnat fastna på bild utan att ha frätt sönder kameran... på så gott humör var jag :s
Att bara sitta still och vänta är INTE min gren ;)
Tålamod som innebär att något är pillrigt, tar tid och kräver koncentration, det däremot ÄR jag bra på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback