Annandag Påsk

2012-04-10 @ 22:41:59
Vaknade lite, pyttelite mindre täppt.... och irriterad. Jag bara hatar att vara täppt i näsan och är en riktig nässpraysknarkare när jag blir det minsta täppt...
Barnen tillbringade morgonen/fm ute lekandes på tomten med Jörgen.
När de kom in så satte jag fart med lunchen och Jörgen pep iväg till Ekerö för att handla lite.
Jag var inte tillräckligt snabb med lunchen för när den precis var färdig att ätas så hittade jag denna lilla skönhet i soffan..



Så det blev till att bära in lilla fröken till sängen och låta henne sova innan maten.
När sen hon vaknat och Jörgen kommit hem från Ekerö så var det dags att åka hem till Mari & Melvin.
Mari hade bjudit hem oss, pappa, Tytte & Åke, Tomas & Majki plus barn på korvgrillning och eldning av rishög.
Det blev ett par trevliga timmar utomhus :).















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback