Alltså, det är första gången...

2012-04-28 @ 11:23:35
... som jag passar en bebis helt själv!!!!

Sa Benjamin stolt, då jag frågade om han hade lust att passa lillebror medan jag gick på toa :)

Bra gick det också!! :)
Benjamin är så trygg i sin roll här hemma att lillebror bara gled in.. (Digedigedige dingdingding:))
Kingen fanns ju liksom redan här :)
Han känner sig inte hotad utan tar helt självklart sin plats och är inte rädd för att ta för sig av mamma & pappa. Det är så jätteskönt att se!
Benjamin är ju en sån fin kille som bryr sig om allt och alla <3.
När jag åkt in på BB för att föda lillebror tex, så ringer jag till Benjamin när han vaknat, för att berätta att vi åkt för att hämta hem bebisen och att det kan ta lite tid innan han kommer ut ur magen.
Jag har tidigare sagt att jag vill att det ska gå fort för att jag annars kommer att sakna Benjamin och Noomi så mycket.
Benjamin påminner mig i telefonen att vi pratat om det här förut och frågar:
-Du kommer väl ihåg vad jag sagt?
-Nej, det minns jag inte. Vad då?
Benjamin, vänder sig från luren och säger till Eric som sitter bredvid: -Lyssna inte nu!!
Sen viskar han till mig i luren: -Tänk på att vi gifter oss!
Åh, älskade unge!!
Dessvärre blev det svårt att tänka på annat än att få ut lillprins bus så fort det gick innan jag dog av smärta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback