Fruktparken

2011-09-05 @ 23:18:52
Jag hade tipsat Jessie & Millan om två parklekar utefter tvärbanan. Dels Trekanten och dels fruktparken i Liljeholmen.
De valde fruktparken.
Där kan man tex. gunga i ett körsbär eller på en apelsinklyfta, åka kana i en banan eller snurra i en jordgubbe :)
Marken runt alla frukter är täckt av mjuk gummimatta och det gör lek för små barn så mycket mysigare.
Här kommer några kort från fruktparken.











Benjamin hittade så klart någon att prata med..... :)

Medan de var iväg på äventyr så hann jag städa köket, diska, stryka tvätt och måla grunden :)
En bra kväll blev det med trötta lättnattade barn (de brukar iofs alltid vara lättnattade) och alla kvällsmåsten gjorda...så bra att jag faktiskt passade på att gå och lägga mig tidigt :)
Strax efter kl 22 kom jag i säng!!! Personbästa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback