My oh my..

2011-10-03 @ 22:52:55

Kan ju inte låta bli att undra varför jag sitter här och ugglar istället för att försöka få den sömn jag så väl behöver.. :S

Fick en gammal Sladelåt i huvudet bara så där plötsligt...och tänkte att om jag la den här så kanske den inte fortsätter att snurra i mitt huvud :D

Har haft en rätt soft dag utan en massa coola, roliga och galna upptåg. Mer åt det gamla tantiga hållet kan man säga. Väntat på att dan ska gå...
Är ju inte på topphumör direkt utan känner mig låg :(

Min lilla fina mamma ♥ ligger ju på sjukhus sen i fredags och har så ont i sin rygg att hon inte klarar sig hemma just nu :(
Det är en kotkompression som hadikappar henne. Var och hälsade på henne igår iaf och det var mysigt.
Sms:ar med henne varje dag och kväll. Bli bra snart finaste mamma ♥
Mari passade mina små. Tack för det!!!

Medan Mari följde mamma till sjukhuset i fredags så hade jag Melvin här i 8 timmar och det gick alldeles utmärkt!!
Kunde ju tänkas ha blivit lite jobbigt med två så små barn och så Benjamin på det men som sagt så gick det jättebra.
Idag när Mari var på körövning (alltså som i kör som sjunger inte som nåt man rattar) så var hennes lillprins här igen och det gick lika bra nu. Killen är så van vid mina ungar och gillar att leka med dem.
Speciellt gillade han när vi lekte zoombieleken där jag skulle skjuta zoombien (Benjamin) som hela tiden återuppstod... då tokskrattade han tills han blev genomsvettig.

Nej, nu ska jag iaf gå och lägga mig så jag har kraft att gå upp vid 5 igen...
Sov gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback