Men oj vad det körde ihop sig..

2011-10-24 @ 23:13:21
Åker ju till London imorgon men har inte packat ett dugg ännu.... :s
Inte för att jag tänker ha så mycket med mig men nåt ombyte behöver jag allt. Desto mer hoppas jag ha med mig hem!!
Dagen försvann på något sätt. Segade runt lite på förmiddagen och fick inte mycket mer gjort än att plantera mina ledsna Clematis som fått stå och vänta i månader..
En tvättmaskin hann jag fylla och tvätta, men inte hänga.
Vid 15-tiden åkte vi in till V-by för att handla lite och hämta ut mediciner till mamma som ska få komma hem imorrn :) äntligen!! Tråkigt är bara att det blev precis nu när Mari & jag åker iväg :(
Mamma ville bjuda personalen på sjukhuset på tårta så vi köpte 3 tårtor och åkte dit med dem.
På så sätt hann jag pussa lite på mamma innan jag åker iaf.
Strax efter 20 kom vi hem igen och då satte jag full fart med att göra smörgåstårta till mamma & pappa som de ska få mysa med imorrn och slippa tänka på att laga mat första dagen hemma.
Sen fastnade jag på FB chattandes med Kenneth i London :). Han & Carina är så snälla och låter oss bo hos dem!
Tanken var också att jag imorrn bitti vid 8 ska på möte i Bromma men tror fakstiskt att jag hoppar över det..
I annat fall så lär det väl sluta med att jag kommer till London utan resväska sönderstressad och slutkörd.
Nej, det får nog bli så att jag istället efter att ha skickat iväg barnen till skolan packar en liten väska och gör mig redo i lugn och ro.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback