Kvällspyssel

2011-10-30 @ 22:33:12
Kom på lite väl sent att jag skulle jobba imorrn... :S
Är ju inte direkt van att gå till jobbet eftersom jag egentligen är föräldraledig. Men imorrn är det planeringsdag som jag sagt att jag ska närvara vid.
Imorrn är det ju dessutom Halloween och Benjamin vill ha lite spökigt och spännade :)
Men eftersom jag inte kommer att vara hemma imorrn, under dagen, så kunde jag ju då inte fixa nåt gott, så det blev till att sätta igång med lite kvällspyssel...
Tur att Benjamin är kvällspigg.
Vi bakade marängspöken...

Som inte alls blev lika fina som förra årets :( Men, men de var iaf goda!!
Sen gjorde vi monsterbollar...

Så nu har vi iaf lite gott fixat till imorrn kväll. Får se om det blir någon tårta bakad imorrn eller om spökena får intagas med lite glass.
Pumpan skar vi i ordning imorse så den står redan ute på trappen.
Nu är det dags att sova lite så man är pigger på planeringsdagen.

Kommentarer
Postat av: Johanna

för mig ser de onekligen helt perfekta ut ändå..spökerna alltså;) du är en mästare som vanligt!

2011-10-31 @ 13:05:16
Postat av: Johanna

..och monsterna med

2011-10-31 @ 13:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback