Dagarna de går och går..

2011-10-08 @ 21:40:43
..och inte vare sig hinner eller orkar jag sitta här och försöka återberätta vad som hänt.
Har blivit så otroligt trött den sista tiden. Mycket beror på allt som händer som är psykiskt jobbigt. Det fysiska är på sätt och vis lättare att hantera.
Att blogga när man inte mår bra är varken kul för mig eller för den som läser.
Har idag iaf fått pussa & krama lite på min fina mamma som kämpar på där borta på sjukhuset ♥.

Tråkigt nog så verkar även barnen vara lite "off pist". Det var ingen direkt kö till att passa de små så jag kunde åka och handla och hälsa på mamma... Jessie fick ställa upp ändå mot att hon fick dra till Tesse efteråt.

Jessie är nästan aldrig hemma på helgerna och är hon det så har hon oftast någon kompis hemma. Jättekul!! Men det vore trevligt med liiiite hjälp nu när allt är som det är.

Idag hade det funkat lite si och så då jag var borta. Mycket av tiden hade Jessie varit på sitt rum i tron att hon hade koll.... och lite koll hade hon men följden blev att Benjamin fick tillbringa den mesta tiden själv framför tv'n och att hon missade att Noomi vaknat och låg och grät..

Det sistnämda gjorde att Isac, som upptäckte sin gråtande lillasyster, blev arg och tjafset var ett faktum.
Sen blev ingenting bättre av att Jessie stack 1 1/2 timme innan jag kom hem och överlät åt två rätt ovilliga storebröder att passa småsyskon..

Inte lätt då att stressa av och njuta av tiden hos mamma även om jag tycker jag lyckades relativt bra ändå.
Men det var helt klart värt stressen och irritationen på barnvakten att få sitta hos mamma ett tag.


Kommentarer
Postat av: Tina

Pussa på mamma från mig!

2011-10-09 @ 18:25:38
Postat av: Anna

Så klart gör jag det, Tina :)

2011-10-09 @ 21:29:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback