Under dagen som gått...

2011-05-18 @ 22:40:52
..blev det inte så mycket gjort. Upp vid 5 som vanligt med lilla fröken. Vid 7 var hon trött igen och behövde sova lite mer.
Väckte Eric vid 7 och hängde med honom och Jessie i köket tills de gick strax efter 7:30.
Väckte Benjamin vid 8 och hjälpte honom att göra sig i ordning för dagis.
Väckte Noomi vid 8:30 och tog vagnen och gick direkt till färjan för att ta bussen till dagis.
Efter att ha lämnat vid dagis och sagt hej då började Noomi och jag traska hemåt.
Vi hittade en hel massa att titta på. Bla en massa fina blommor :)

Nåt annat jag såg, som inte Noomi såg, var en snigel som var på väg att skaffa sig dåliga vanor och ett framtida icke hälsosamt beroende.... som inte lämpar sig för barn...eller vuxna heller för den delen...

Istället för att gå hem så fortsatte vi till Majki för att leka med William & Evelyne (som också var där).




Strax efter 12 när Noomi hunnit luncha så begav vi oss hemåt.
Noomi somnade som väntat i vagnen och sov ända tills klockan blev 15.
Eric som slutat tidigt pga nationellt prov i matte passade syrran medan jag åkte till dagis/affären med mamma & pappa. Hämtade Benjamin först och handlade sen.
Strax efter 16:30 kom Majki och Wille och hämtade upp oss. Vi åkte och hälsade på M&M. Melvin var glad som en lärka, men trött.. :) Somnade sittandes i mitt knä.
Runt 19 åkte vi hem igen och jag fick en aning stressigt!!! Mat skulle lagas medan Noomi skulle underhållas trött och otålig som hon var. Eric hjälpte till igen och roade henne medan jag lagade mat.
Vid 21 låg både hon och Benjamin nerbäddade och klara. Då hade jag bara disken, kaninen och tvätten kvar..
Nu är det gjort och jag ska sova!! Så spännande ser de flesta av mina dagar ut :)
Imorrn vid 5 startar allt om igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback