Sista dagen på länge som sambo..

2011-05-17 @ 00:17:57
..har jag tillbringat med att fortsätta städa och fixa efter vår rum-rokad. Skruvat upp hyllor och ställt i ordning. Jörgen fick åka på uppdrag. Slänga en massa retursopor, köpa halm, posta paket och införskaffa biljetter till kvällens mysstund med min yngste son.
Strax efter att Jörgen gett sig iväg på sitt uppdrag så kom Majki, William, Diana och Evelyne på besök. Trefligt :)
För en gång skull hann Nommi vara med och leka också. Hon sov middag ute då de kom, men väcktes av att hon fick sällskap i vagnen av en kattunge.




William hade fixat sig en redig fläskläpp för att impa på tjejerna ;)


När de avvek för att åka hem och luncha så passade jag på att ge Noomi lunch också innan vi fortsatte med röjningen hemma. Jörgen kom hem strax därefter med dessa...

...nja inte Benjamin. Han var ju hemma med mig :) Utan det Benjamin håller i..

Cirkusbiljetter!!! :) Jag ville hitta på nåt kul med Benjamin. Göra något bara han & jag innan Jörgen sticker i morgon.
För nu framöver är jag rädd att det inte kommer bli speciellt mycket ensamtid för mig med något av barnen :(. Så det gällde det att ta chansen. Nästa kommer i början av augusti.. då Jörgen kommer hem på 2 veckors semester..OM allt blir som det var tänkt......
Benjamin hade iaf jättekul på cirkusen, och det gjorde ett mamma♥ så lyckligtl!!
Vi får se imorrn om några bilder innifrån cirkusen blev något att visa..jag har fått låna Jessies kamera..och den kameran och jag jobbar inte så bra ihop. MEN det är ju så mycket bättre med den än ingen kamera alls!

Kommentarer
Postat av: tess

Tusen tack för dina ord i min blogg... de värmer när andra ser den kamp man hela tiden för. Jag är int ensam att göra underverk med min son. Jag har en underbar avlösare och helgmamma med som heter Malou. Hon gör ett kanonjobb oxå med mitt barn och tillsammans lyckas vi ju....



2011-05-17 @ 09:26:26
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback