Lugg..nej, tack!

2011-05-13 @ 07:32:12
Fick igår för mig att jag skulle kanske vilja ha lugg och syster Mari klippte fram en ur busken som växer på mitt huvud. Jag har inte haft lugg på evigheter och tyckte att jag iom att jag tappat så mycket hår kanske skulle ha en...men nä, tack! Synd bara att det som är gjort är gjort... Nu blir det till att köpa hårspännen då'ra :/
Igår gjorde jag annars inte så mycket. Var mest hemma och umgicks med barnen. Gräsmattan klippte jag igen för det var dags att mamma & pappa fick tillbaka sin klippare. Som tack för lånet fick de gräsmattan klippt :).
Nu är det dopkakebakning som står på schemat och sen i em en liten utflykt till Nacka forum med Majki ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback