Lite svårt att leverera...

2011-03-06 @ 22:54:18
...har jag!!! Blogginlägg alltså!!! Idag gjorde jag nåt som jag är MYCKET bra på!! Fick hybris och drog igång hundra projekt på en gång = dömt att misslyckas! Jag har tvättat, röjt bort all stryktvätt från köket, fixat med blocketannonser, fixat med foton från igår, tvättat fönster (ett par, resten delegerade jag bort till Jörgen), dammtorkat, bytt gardiner (halft iaf..jag har tagit bort de gamla) skurat köksgolvet med rotborste

tappat en burk hjortronsylt i golvet så jag fick skura ännu mer... Meeen inte blev jag färdig idag heller!!
Noomi den gullisen fick sova utomhus idag så jag kunde spela musik medan jag städade. Hon sov i 4 timmar.. :)
Solsidan stal ju en halvtimme av min dyrbara tid också..men det var det värt!! -jag mitt fattiga fetto ska gå ut och ta en rök!! -jaha..då glömde jag cigaretterna också!! Jag säger ju att "Anna" är bäst!! :P
Maten jag lagade kommer i ett eget inlägg. I framtiden har jag tänkt "städa" härinne också och lägga tex recepten i en egen kategori och då blir det ju lättast i fall jag delar upp dem redan nu. Och ni som försökt nå mig på mobilen idag..förlåt men jag stängde av ljudet och la den åt sidan hela dan!! Det blev en del obesvarade samtal och sms..ska försöka ta tag i det imorrn med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback