Innehavaren till denna blogg har haft viktigare saker för sig än att blogga

2011-03-08 @ 00:40:02
Klockan ÄR mycket och dagen har varit lång. Har varit igång sen strax efter 5 i morse och jag borde sova ..och jag ska försöka..
Har haft fullt upp trots att jag förberedde dagens middag igår..och Jessica skalade och kokade potatis som vi sen pressade vid bordet. Förutom uppvärmning av järpar och sås så behövde jag endast göra en sallad..

Återkommer i morgon om vad övrigt denna dag bjöd på. Men ett litet ynka inlägg om vår mamma-tonårskväll vi haft idag hinns med. Ibland känns dygnet för kort (eller alltid om jag ska va riktigt ärlig) och man kanske bara slänger ur sig ett par ord till sina tonåringar som ofta tycks vara upptagna med sitt... men inte ikväll :)
Ikväll möttes Isac, Jessica och jag i hallen. Vi satte oss i Benjamins rum och snackade bort hela kvällen.
Och det var SÅ värt all förlorad nattsömn. Så härligt att ta oss tid att prata och lyssna på varandra. Det var både skratt och gråt och tuffa frågor..men så mycket viktigare då att fått prata av sig.
Jag har världens finaste tonåringar!!!
De mår skit och de mår kanon.. de skriker...de bråkar..de kramar..de älskar..de hatar..de skrattar. De LEVER och jag är SÅ glad att jag får dela deras liv och tankar!!!
Tack för att ni finns!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback