I'm back..sort of.. but let us go back..

2011-03-14 @ 23:16:31
Jo, det var ju ett tag sen... i fredags då färjan gav upp..the day Adelsö stood still!
Hade ju därför "storbarnen" hemma och fick då några fler att fixa lunch till. Gjorde Benjamins favoritlunch...

Sen blev det inget fredagsbad för oss då tyvärr!! Så jag gick över till Marielundsvägens vitaminpiller, min rara granne Eva för att muntras upp och tjura över det uteblivna badet!
När jag sen, kom hem hade Jessica & Millan kommit tillbaka från diverse skolledigsaktiviteter.. som typ läxor, (sa dom iaf att de gjorde,tveksam på det ;) ) film, krogbesök och killbesök..
Jörgen som kommit hem från Göteborg med hjälp av flyg, taxi och svävare skjutsade mig till Borins för att handla en massa fredagsmysgodis :)
Där mötte vi Mari & Melvin som följde med hem.

Beställde Pizza från krogen gjorde vi också, som plåster på det obadade badetsåret.
Hade väl små planer på att kolla på Eat Pray Love efter det..men nånstans där gav jag upp!!
Mari & Melvin tackade för sig! Tack själv, Mari :D
Sovdags!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback