Gårdags kvällens middag..

2011-03-03 @ 17:02:02
...och ja, det verkar vara en trend med snabbmat tyvärr.. :/ Men det kanske är en sportlovstrend, kan man hoppas..

Tog två fläskfiléer, skivade den ena ....

..och bara stekte den i olja med lite kryddor, serverade den med rotfruktsgratäng..

...som jag inte lagat själv... :) istället tog jag en ....

..påse Peka rotfruktsgratäng och värmde i ugnen (men den är faktiskt god :) ) till detta åt vi...

Middagsalternativ 1:

Den andra filén, som jag strimlade blev till wok..med hjälp av..

och 2 påsar...

och 1 påse...

Middagsalternativ 2:

Undrar vad för snabbmat jag kan tänkas klura ut till ikväll... hmmm... allt för att slippa stå vid spisen så länge..
Ett plus också för att storgrabbsen tog den lilla med ut på promenad medan jag lagade maten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback