Att åka bil är tråkigt..

2011-03-10 @ 22:02:17
...tycker små rara barn! Jag däremot är glad att min snälla syster skjutsade oss till Riddargatan annars hade jag inte hunnit ta läkartiden. Glada blev också trollungarna när de slapp ut ur bilden vid hemkomst :)





Lite glad var även lilla Mari..trots att hon fick cirkla runt på Östermalm..bland alla enkelriktade gator utan parkeringsplatser... för då fick hon stifta bekantskap med en gammal vän till mig..nämligen..
Boutique Eden

Den finns ju lite varstans i Stockholm, tex här på S:t Eriksgatan och i gamla stan. Men vad jag inte berättade för Mari (som erbjöd sig att skjutsa oss hit fler gånger eftersom hon inte hann handla igår) var att den numer även finns på nätet ;) Här har ni adressen: (men säg inget till Mari är ni snälla)

http://www.boutiqueeden.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback