Anna på Östermalm :)

2011-03-10 @ 17:58:38
..heter ett fik som jag passerade igår...passerade alltså...inte besökte..
Jag styrde istället stegen mot Riddargatan 12 och Doktor Ian Modin.

Ian är Erics läkare och vi tog oss dit för att fixa ett recept på Levaxin och en remiss till magnetröntgen för hans huvud. Han har haft så mycket huvudvärk och jag tyckte det var på tiden att kolla upp detta!!

Sagt om Doktor Ian Modin:


  • Status: 52
    Johan E: Kan bara hålla med Tobias om Ian Modin. Nu är över 20 år sedan jag var kund hos Ian men jag minns fortfarande hans otroliga värme och vänlighet mot oss barn. Han gav sig iväg på hembesök när tillfälle inte gavs att ta sig till honom. En varmt och hjärtlig människa som är värd all uppmärksamhet. Dock kan jag inte säga något om Läkarhuset, detta är för Ian Modin.
    5
    2010-02-25
    Spara~facelets.VIEW_STATE~
  • Status: 310
    Tobias B: Ian Modin är för mig en av de bästa läkarna jag har träffat när barnen är krassliga. Han är rapp, trevlig och handlingskraftig. Om du behöver hjälp snabbt är han en riktigt bra läkare att kontakta.
    4
    2010-02-15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback