Yesterday..all my troubles seemed so far away..

2011-06-02 @ 00:07:18
Jag hade en gång ett liv...men det var för länge sen, så länge sen...svara mig du, var e det nu?
Jag bara undrar var är det nu???
Känner att fuktskadan liksom sakta tar knäcken på mig och jag börjar bli rädd för att jag ska hamna i nån j-vla depression eller så.. Jag känner mig orkeslös, omotiverad till det mesta och ibland får minsta sak mig att tappa humöret och bli arg eller t.o.m börja grina!!?? Jag grina?? Det brukar INTE ske!!!
Min taktik för att hantera mitt liv just nu är att fly hemifrån..bara dra och hålla sig borta så länge som möjligt..
Igår löste jag det på så sätt att jag liftade till Brommaplan med Mari, mötte Rolle och Linn där och åkte med dem till Skärholmen.
Skulle fixa lite saker till Benjamins kalas. Det märks när jag inte mår bra..då shoppar jag loss istället. Inte bra!!
Men kul med lite nya kläder till barnen
Söta, coola och underbara Linn muntrade upp mig en hel del också :)

Underbara unge!!!!
Dagen som passerat idag, gick i samma flykttecken.
Hängde på Mari när hon skulle till läkaren med Melvin för att jag behövde köpa jäst, jordgubbar och lite dricka till kalaset imorrn.
Konstigt då, att jag, förutom nämnda saker även kom hem med en jacka och en top till Jessica, klänning, shorts, strumpor och jumpsuit till Noomi, Benjamin fick två t-shirts....
Ja rätt mycket jag inte planerat att handla mao...
På väg hem från Kista, där vi till sist hamnat, så stannade vi för matning och blöjbyte precis vid en liten parklek. Benjamin som var med fick leka där ett tag. Han hittade direkt några killar att spela fotboll och lattja med.. :D Bilder finns får se om jag orkar imorrn...
Nej, nu ska jag sova så jag orkar röja upp inför kalaset i morgon.
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback