Shopping

2011-06-11 @ 00:23:45
Idag tog jag ytterligare en smitardag ifrån kaoset här hemma!
Katterna behövde mat...och jag behövde bakgrejor för att kunna baka till Noomis 1-års kalas.
Mycket blev handlat. Bla. ovan nämda grejor men även två presenter till Noomi, mat, tallrikar, bullformar, ballonger, ett muffinsträd, vackra band, kläder och skor till Eric och Isac, shorts till Jessie och ett mygg/insektsnät till dörren mm.
Sent blev det också. Hemma strax efter 18. Då blev det pizzabuffé från La Casa med barnen och Millan :)
Sen försökte jag mig på att röja lite i köket.. gick väl så där.. eftersom Noomi var trött efter all shopping och de stora inte var sugna på städ eller barnpassning heller.
Benjamin som varit hemma med Jessie då vi var iväg ville också ha uppmärksamhet.
Ska bli intressant att se hur det kommer att se ut här på kalset på tisdag...
Sängen väntar nu på en trött mamma...som kommer att svara på lockropet efter att ha matat kaninen och satt igång diskmaskinen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback