Och så gick även denna dag.. på nåt sätt.

2011-06-20 @ 22:56:25
Idag har vi bara varit..hemma och gjort mest inget särskilt. Bara vanligt tråk tvätt, städ och matlagning..
Ja, så har ju min chef varit här på besök i 2 timmar. Mest ville han väl bara kolla så att jag verkligen hade städat sen sist och att vi inte levde i den skrämmande misär som rådde då han var här förra gången.
Vad han tyckte? -Vad vet jag. :)
Jo, jag tror nog han tyckte att jag sprang runt för mycket kanske.. koka gröt, mata barn, byta bajsblöja, prata med andra barn, prata med tonåring, natta bebis, väcka bebis.. mm roade jag mig med samtidigt som vi pratade jobb och framtid.
-Och nej, jag tror inte han tyckte jag var nåt chefsämne Mari. Jag är ledsen att jag inte når upp till dina högt satta framtidsplaner för mig. Men jag är dock glad att du tror på mig!
Körkort blev det tal om...eller bristen på ett. Så klart vore det önskvärt från arbetsgivarens sida att jag hade ett.
Från min sida vore det önskvärt om arbetgivaren bekostade ett sådant. Är det inte i ryssland de är så billiga och ändå ibland kan passera som äkta?? Jag ska höra med chefen..
En sväng till affären med min kära mor var dagens andra stora händelse..
Jo, ni ser vilket händelserikt liv jag lever ;)
Jag är en riktig thrillseeker :D
...Eller mest har jag sökt efter riskorn under bordet idag.. eftersom jag var dum nog att servera en ettåring ris och fläskfilégryta att äta själv.. :S
Det var som att sitta och plocka jättemegalusägg från hennes kropp då jag försökte göra henne risfri innan hon kunde förflyttas ur sin matstol... och vidare till badbaljan..

Där trivdes hon iaf som vanligt.
Får se om fru katt kommer att trivas inne hela kvällen och natten utan mat..
Tanken är att hon ska bli upphämtad i morrn förmiddag med tom mage av min kära vän Ann för att skjutsas till farbror djurdoktorn och steriliseras/kastreras.
Så natten kommer att bli spännande... att komma upp på morgonen och upptäcka att någon av storpojkarna råkat släppa ut henne.. vore INTE skoj... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback