Kalas för världens bästa Benjamin

2011-06-02 @ 23:20:31
Idag har vi haft kalas för Benjamin. Vädret var perfekt och vi kunde sitta ute och fika :).
Nästan en förutsättning nu i kaoset.
Jessie som sovit på Ekerö och lovat komma hem i tid för att hjälpa till...kom inte direkt hem i god tid :(
Hon kom en halvtimme före de första gästerna..
Isac hade ingen lust att masa sig ut ur sitt hus för att hjälpa till och Eric hade feber :( Eric var snäll och hjälpte till så gott han orkade. Han blåste upp ballonger till kalaset..

..och bar bord och stolar tillsammans med Mari som dök upp ca 90 minuter innan kalaset skulle börja. Hon höll på att få dåndimpen då hon hittade mig oduschad bakandes Rimbobullar & muffins. Dukningen var inte ens påbörjad..och allt annat var kaosigt som vanligt..förutom då att det var värre än vanligt... :S
Benjamin sprang runt på det sätt som Benjamin är bäst på.. say no moore :P
Men han hann byta om till jeansshorts och en vit kraglös skjorta innan gästerna dök upp. Han hade fått en extrapresent av mig eftersom det är ovisst om jag får tag på en ny spionbil.
Så för säkerhets skull så fick han något annat..nämligen ett hölster, en hatt och två knallpulverpistoler med skott :)


Världens finaste, coolaste och underbaraste 5-åring!!! ♥
Resterande kalasbilder laddar jag upp imorrn. Har lovat mig själv att bli bättre på att komma i säng i tid!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback