Wounded.. but in One Piece :)

2011-07-12 @ 00:13:48
Jo, som sagt..på bättrinsvägen är det..om än inte bra.
Tillräckligt pigg för att vara ute och busa lite har Banjamin varit idag :) Vi passade på medan Noomi sov.
Mari som varit av ön i ett par timmar idag hade hämtat upp ett paket åt mig som jag beställt.
Det var en supermysig One Piece till Benjamin. Han ville testa direkt och tyckte den borde testas ordentligt.

Hur klarade den utemiljö tex..

Bra, verkade det som :) Nu e jag en värsta coola killen, sa han!
Men klarar den att gunga i..


Japp, både däckgunga och trägunga klarade den.
Men att springa då..?

Ja, det var lätt!!
Skejta då?


Ummm, både med och utan luva :)
Studsmattan, måååste jag bara testa..



Inget fel på den studsen :)

Klättra i träd då? Kan man göra det??


Inga problem med det heller!
Jag måste testa rutschkanan också..

Visst gick det, men...

Nu fick jag körsbär på handen.. Strunt i det!


Men nu undrar jag... får man BADA i den??
Nej, det fick man INTE!! Men bada fick man :)



Efter allt detta busande så gjorde sig halsen påmind vid läggdags :(
Och efter att vi utrett om man kunde sova i sin One Piece, vilket man inte kunde på sommaren eftersom det blev för varmt så svaldes en liten Ipren och nu drömmer gossen sött om morgondagens stoj och bus :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback