Nä, men nu är det inte så kul längre...

2011-07-29 @ 00:12:44
Har haft en megasuperseg dag utan tillstymmelse till energi :/
Allt, som trots allt blivit gjort har skett med största möjliga ansträngning.
Låtsades ett tag att jag var hotad till livet om jag inte fick nåt gjort..och det hjälpte mig att iaf hänga lite tvätt, städa köket, byta filter i poolpumpen, laga mat, diska, vattna blommor på altan och förbereda morgonens arbetsuppgifter.
Sen har jag ägnat de senaste 2 timmarna till att försöka logga in på Nordea.... och sent omsider betala alla räkningar.
Till slut lyckades jag...men inte blev jag gladare för det :( Tvärtom!!!
Inte så kul när pengarna bara försvinner så där.

Bläääää!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback