Lördagsmys m släkt & vänner

2011-07-31 @ 00:49:20
Eftersom Rolle, Johanna & Linn skulle åka hem till mamma & pappa idag så tiggde jag och mina små skjuts och hängde på. Barnen lekte så fint. T.o.m Noomi :) 
Benjamin, Noomi & jag hade handlat av glassbilen så vi bjöd på glass :)





Nompan blev också sugen när alla andra åt så hon fick inviga min glass..

Lite senare lagade mamma lunch åt oss allihop, men Noomi var för trött för att äta.
Henne bäddade jag ner i resesängen där hon somnade snabbt.
Mari, Melvin, Tomas, Majki & William kom dit när vi lunchat klart. Så då blev det fikadags :).

Jag stod dock över det eftersom min kära kompis Ann kom och plockade upp mig strax efter kl 14.
Vi hade nämligen stämt dejt och skulle umgås.
Rasmus var också med men fick hänga med oss gamlingar de första timmarna eftersom Isac & Eric var med sin pappa och provskjöt några pickadoller. Magnum var det visst..

När Ann, Rasmus, Benjamin & jag skulle åka hem till oss, så hade Noomi inte vaknat ännu.
Så hon fick bli kvar med Rolle & Johanna som skulle stanna ett tag och sen komma hem till oss och bada i poolen.
När det sen blev dags (efter en låååång tid) för dem att komma och bada hade även Tytte, Alex och Filippa dykt upp hos mamma & pappa så Filippa hängde också med hit och badade.
Millans lillebror Ludde kom också hit och badade, så det var fullt drag som vanligt :D






Under tiden vi badade (eller vi och vi...under tiden de som badade, badade och vi andra satt i skuggan och hängde) så bakade Jessica & Millan moccarutor. Så sen bjöd de på fika :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback