Jag tar tillbaka allt jag sa..

2011-07-22 @ 23:27:26
..om investering i en ny BH den 12:e maj!!!!
Har hittills tvättat den för hand för att vara på den säkra sidan..men kände idag att det var maskintvättardags för den. Ville den skulle bli riktigt ren och fin.
Och det var precis just det den inte blev...den blev just ingenting alls att ha..
629:- åt skogen kan man säga. Med all den servicen och silkespappersinslagna inköp, så tycker jag nog dem kunnat nämna att BHn absolut INTE fick tvättas i maskin....


Bye, bye BHn!!

Kommentarer
Postat av: Mari

WTF?!?

Är det sant? Underkläder som inte kan tvättas i maskin?

Ska aldrig mer köpa deras BH:ar! De jag har tvättar jag alltid i maskinen. Har väl haft tur då. Hade aldrig lurat dig till att shoppa där om jag haft koll på det! Sorry!

2011-07-23 @ 00:09:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback