I love my pink shoes ♥

2011-07-11 @ 23:03:51
Noomi har kärat ner sig totalt...i sina rosa skor.. :)
Hon ska bara ha dem på sig heeeela tiden oavsett vad hon gör. Igår försökte hon få mig att gå med på att hon sov i dem. Vi höll säkert på i 20 minuter med vår maktkamp. Jag tog av dem...hon skrek. Benjamin hade precis somnat och han behövde få sova tyckte jag men när hon fortsatte skrika efter skorna så satte jag på henne dom..

..och hon log i hela ansiktet.
När hon gjorde tecken på att vilja bli omstoppad i sin säng tog jag av dem...och hon skrek.
På med skorna igen och hon var sprudlande glad och nöjd :S
För att bryta eländet och undvika att väcka Benjamin gick jag ut i köket och tog av skorna, bar runt Noomi en stund och gick sen in och bäddade ner henne och då la hon sig till rätta och somnade :).

Men vad var det första hon gjorde då hon vaknade...? Jo, hon gick ut i hallen hämtade skorna och gav dem till mig och sträckte fram fötterna och "förklarade" vad jag skulle göra.. På med dem igen alltså :)


Vid matbordet skulle de vara på och vad spelar det för roll egentligen? Ingen. Det ända som kan hända och hände var att hon spillde på dem. Men nöjd och glad var hon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback