DeT gÅr UpP oCh DeT gÅr NeR..

2011-07-01 @ 14:17:17
Noomi, mitt externa humör får känslorna att växla i en hastiget jag inte riktigt känner mig bekväm med.
Dessutom är hon uppkopplad större delen av dygnet vilket ibland tär på mitt batteri...
Visst laddas man med kärlek i hennes sällskap ♥
Men hon är just nu i en period då hon högljutt kräver sin mammas sällskap och 100% -iga uppmärksamhet.

Så under dagarna går mitt humör upp ...och jag känner mig full av ork och glädjs åt alla upptåg hon och Benjamin hittar på... och sen går mitt humör ner och det känns oöverstigligt att orka ens en kvart till utan att få gå undan och få lite egen tid.
Men eftersom egen tid inte existerar nu så är det väl så här det får vara nu ett tag..

Igår fick jag iaf hjälp av Mari att flytta poolen en halvmeter och den kunde återigen börja fyllas med vatten.
Medan jag gjorde det så åkte Mari för att hämta upp Evelyne som hon skulle passa medan Dennis & Diana jobbade.

Varmt och soligt var det och vad kunde passa bättre för de små att plaska runt i en jätte-vatten-värld med bara 10 cm djupt vatten :)
Inget kunde vara bättre tyckte de :D
Lite avvaktande till en början men sen sprang de runt och plaskade..

Två minimänniskor på upptäcksfärd i en blå värld.

-Kommer du elller Noomi?

-Nä, kom du istället!

-Ok, ok, jag kommer. Det är bäst vi håller ihop kompis. Lite läskigt är det..

-Kolla vad jag kan!

Sen lossnade osäkerheten och allt blev bara bus och spännande lek så jag fick lägga ifrån mig kameran och jaga efter de två badbusarna :)
Efter badet sprang de två spralliga tjejerna runt och lekte. Benjamins trampbilsjeep var spännande..




När de tröttnat på bilen och barbapoolen som Millan hämtat fram åt dem så fick Noomi upp ögonen på trädgungan.
Så klart skulle hon bara upp på den och kämpade både länge och väl :). Då kom hennes humör fram och Evelyne tittade förvånat på och undrade säkert hur hon orkade i värmen... :D

Sen tog det så klart inte så lång stund innan Evlan testade hon med. Men det dumma trädet rev henne på rumpan och då gav de upp båda två. Då blev det frukstund på filten med farmor Mari.
Liten sovstund i vagnarna hann de också med innan pappa Dennis kom och hämtade sin & Dianas prinsessa ♥

Kommentarer
Postat av: diana

vilka sötisar!! skönt att få bada och busa!!

2011-07-02 @ 17:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback