Det är väl bara att gilla läget..

2011-07-05 @ 10:26:20
Vart tog sommaren vägen?? Plötsligt blev det höstväder :(. Mulet och grått och gula björklöv i poolen..
Sommarregn kan man ju stå ut med. Bara det inte varar för länge men det här.. det regnar ju inte ens...ännu iaf.
Men det känns kallt och omysigt. Men det är väl bara att gilla läget och anpassa aktiviteter efter väder.
Bara bita ihop och börja städa alltså.
Än så länge har vi bara hunnit med en mumsigt kladdig frukost, jag & Noomi. De andra sover fortfarande.


Fröken "jag kan själv" äter yoghurt och riskaka :)


Dricker lite fruktsmoothie. Hon skriker rakt ut om hon inte får hålla själv. Hon är rädd att jag ska få för mig att hjälpa till och håller därför stenhårt i sin dricka. :)


Törs knappt säga det..men hon somnade om nu efter endast några timmar uppe och Benjamin har ännu inte klivit upp... undrar om jag hinner ner i tvättstugan i 5 minuter...
Jag gör ett försök...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback