Den värsta dagen som sen blev den bästa

2011-07-31 @ 23:12:44
Fick ett tokryck och följde med Mari på ett av hennes Blocket-race.
Älta/Nacka var destinationen.
Bilbarnstol & cykelsits var fynden.

När affärerna var avslutade så passade vi på att besöka Nacka Forum.
När vi varit där i ca 20 minuter så försvann Benjamin och blev borta lika länge :(.
När han inte fanns att hitta någonstans så gick jag in i olika butiker och lämnade hans signalement och mitt mobilnummer.
Väktarna skickades också ut för att leta.
Tills sist kom iaf samtalet jag väntat på att han hittats i butiken han försvann i :).
Han kunde inte riktigt redogöra för var han tillbringat de 20 minutrarna, som för mig kändes som timmar.
Butiken han försvann i genomsöktes ju grundligt av både mig och personalen..?
Kanske han gått runt i andra butiker och letat eller kanske han bara gömt sig bra.

Glad blev han iaf då jag kom för att hämta upp honom. Sen sa han att det här var den värsta dagen i hans liv.
Lite, lite bättre blev den efter en glass och lite dricka.
Kanske dags för mig att skaffa ett sånt här..
http://ekoleko.se/ovrigt/armband-med-telefonnr-valj-farg.html

Efter middagen när Jessie & Eric  kommit hem blev Benjamin badsugen.
Jag, Jessie & Noomi följde med ut till poolen för att titta då han gjorde konstsim :) med cyklop och utan armpuffar.
Han snurrade runt och dök som en delfin.
Helt plötsligt så slet Jessie av sig kläderna och hoppade i med ett jätteplask så Benjamin blev superrädd!! :)
Men han blev också lika glad som rädd och skrek: -Det här är den bästa dan i mitt liv :D

Får se vad han tycker om i övermorgon då Jörgen kommer hem på permis från Afghanistan....?

Jag tycker det ska bli spännande :).

Jag ser också fram emot att kunna få vila lite ibland och kanske någon dag framöver äntligen få se filmen jag velat se så länge...

>Life as we know it<


Någon som sett den??
Var den sevärd?
Jag tänker mig den som en film man kan slötitta på, lite charmig och gullig så där...
Får se om jag har rätt!!??


Kommentarer
Postat av: Michaela

Lånade den ifrån mamma och tyckte den va jätte bra så helt klart värd att se på :)

2011-08-01 @ 13:07:30
Postat av: Anonym

Ok :) Vet du om din mamma hyrde den eller har hon köpt den? Går ju inte att hyra här ute.. :(

Tänkte jag kanske skulle ringa henne isf och fråga om jag fick låna den jag med :)

2011-08-02 @ 08:23:40
Postat av: Jossan

Superbra film :)

2011-08-02 @ 10:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback