Back to Gothenburg..

2011-07-06 @ 16:33:53
Så här länge stod min rastlösa prinsessa ut med att vara hemma :)
Sol, strand och killar..eller i synnerhet en kille lockade för mycket. Så imorse stod hon där i hallen strax innan klockan 7 med rufsigt hår, osminkad men med glada ögon. Hade jag inte väckt henne så hade hon missat tåget..
Inga pengar  (förutom 150:- till bussbiljetten i Göteborg) hade hon till vare sig tågbiljett eller att roa sig för så hon startade en insamling på FB i hopp om att få ihop lite pengar av släkten :)
Det funkade inget vidare..sa jag betalade tågbiljetten på 305:- och satte in 450:- på hennes konto och med det får hon försöka klara sig.
Thereses mormor tyckte det var kul att hon ville komma tillbaka och kunde tänka sig vänta på matbidraget nån vecka :) Det var gulligt av henne ♥

Så nu ligger Jessie på stranden vid Åsa camping och solar :)


Kommentarer
Postat av: Stina

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en jättefin blogg!

2011-07-13 @ 04:29:14
URL: http://djurförsäkring.net
Postat av: Anna

Jo, jag bar mig åt på det sättet att jag lät min dotter hjälpa mig :)

2011-07-13 @ 08:25:18
URL: http://femunderbarabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback