Ännu en dag i Adelsöland

2011-07-03 @ 01:15:12
Så gick ännu en dag då jag knappt hann någonting :)
Fortsatt att fixat med altan. Tvättat och röjt lite och svettats MASSOR. Gosh, vad varmt det har varit.
Badat i poolen med Benjamin och Noomi har jag gjort och det var dagens bästa!
Egentligen borde man bo i poolen när det är så här varmt...
Majki och Diana tittade förbi en stund och det var trevligt. :)
Sen var det på tok för varmt att laga eller ens äta mat tyckte jag och de små var inte heller sugna.. så idag var vi lite continentala och åt middag efter kl 21 ute på altanen.
Men det var vissa i familjen (Isac) som drack sin middag tillsammans med Johnny, Jocke och Anton... :O
Röda faran rullade in på gruset...och ut klev The Coca Cola Bros..

Gammal är ändå äldst :) så Johnny använde brorsan sin som packåsna.. Tur då att Jocke är så stark..

Men vad i hundan skulle de med all Cola till????
Jo idag var det tydligen Coca cola tävling nere hos Isac :O
Har av säkra källor fått veta att det var Anton som vann med 9 druckna burkar!! Kan det var gott ens?? Nä, tror inte det.. Nyttigt? Nä, inte det minsta (som Rolle skulle sagt ;) )
Sen strax efter 21 men innan 22 så skedde ett kärt återseende :P Millan kom för att träffa Jessie som varit på Åsa Camping strax utanför Göteborg i en HEL vecka :D

Knapp två timmar hann jag se Jessie innan de stack upp till Millan för att sova över och ha lite girltalk :)
Benjamin blev så ledsen att han grät i flera minuter... :( Han ville också sova borta!! Som han har längtat efter det och försökte med alla medel övertala tjejerna att ta honom med. När han började förstå att slaget nästan var förlorat så sa han: -Jag vill inte sova hos mamma. Hon pussar mig när jag sover och det är äckligt!! :D
Trots det så fick han inte följa med...och drömmen om att få sova "hemma hos någon annan han känner" lever kvar...
Och nu är det även dags för mig att sova. Alla sysslor utförda. Poolen klorerad, blommorna vattnade och två maskiner tvätt upphängd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback