A day like any other day..

2011-07-07 @ 00:18:01
Pyssel och fix hemma. Ett steg fram och två tillbaka :)
Telekillen dök plötsligt in i hallen och mätte och kollade runt. Felet var på en splitter mellan tele och internet.
Något jag får införskaffa nytt för att få igång telefonen igen.
När han gått så kom Lotta & Julia för att gratta Noomi lite i efterskott. Gulligt av dem :).
Noomi fick en alldeles egen sminkväska som hon använt flitigt hela eftermiddagen.

Väskan innehöll:

Så sött ♥ En egen spegel, borste, läppstift, hårfön mm och allt i trä!

När de gått ner till sjön för att ta ett dopp så drog jag igång gräsklipparen och började klippa medan Isac passade de små. När halva mattan var friserad kom Mari och fortsatte klippa medan jag passade Melvin & Nompan.



Tanken var att Melvin skulle få bada i poolen men det hanns inte med eftersom ingen kunde se efter Noomi.
Eric som är hemma och sjuk fick hjälpa mig lite i köket så jag hann få fram något att äta då både Noomi och Benjamin började bli vrålhungriga.
Det fick bli nåt snabbt då eftersom jag hade två små raringar med mig och så min stora Benjaminraring då.
Pommes frites & korv blev det bara.. som vi åt i solen på altanen.



När maten var uppäten åkte Mari & Melvin hem och jag nattade Noomi.
Sen var det dags för lite vattning av blommor ute och poolfix. Tvätta rent pumpfiltret, mäta klor, ph och sen klorera till rätt mängd. Därefter nattning av Benjamin.
Har messat med Jessie också :) Hon var jättenöjd och skulle tälta i natt på någon ö med Tesse och killarna.
Härligt att få vara lite fri och ha kul när man har sommarlov!!
Sen börjar allvaret med läxor och snävare tider att passa :)

Kommentarer
Postat av: Nellie

Megafin sida! Hur ofta brukar du uppdatera den?

2011-07-11 @ 14:33:37
URL: http://gravidforsakring.net
Postat av: Anna

Tack :)

Varje dag.Ibland flera gånger per dag, men det kan också hända jag hoppar över någon dag om det är kris hemma och jag är aptrött. Bor just nu själv i villa med 5 barn så jag har lite att göra :)

2011-07-11 @ 18:32:20
URL: http://femunderbarabarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback