Städa...måste man det??

2011-02-16 @ 18:31:26

Började dagen så bra och duktigt! Tvättade, bäddade rent, dammsög & skurade.... Hann en yttepytte liten del av allt jag tänkt hinna... innan det knackade på dörren. Ute på trappen stod brevbäraren med två stora paket som jag beställt från USA. :) Två stycken leksaker till Noomi.


Så klart blev jag tvungen att avbryta städningen och skruva ihop grejorna istället. När jag blev färdig med det så kom Majki, William och lilla Melvin. Mari åkte och hämtade Benjamin på dagis och då passade jag & Majki på att lattja lite med Melvin. Han fick agera testpilot och kolla hur ung man kan vara och ändå studsa runt i en hoppgunga :)



Det gick ju riktigt bra :) Och så vitt vi kunde se så fick han inga bestående skador. Noomi ville ju så klart också leka lite med sina nya saker.





William tyckte det var jättekul att hoppa och fick snabbt upp en smidig taktik för att kunna springa snabbt runt lekbordet!






Jättekul tyckte alla barnen!! Så båda leksakerna fick klart godkänt! 5 guldnappar av 5 möjliga.

Kommentarer
Postat av: Majki

Ja verkligen 5 guld nappar av 5 möjliga,William hade så kul idag,som alltid när vi hälsar på, ja för den delen jag me:))

2011-02-16 @ 19:18:00
Postat av: Anonym

OCH det är alltid lika trevligt när ni kommer på besök!! Älskar min lilla brorson som är så charmig :) Älskar dig med stumpan! Vi hörs väl imorrn :)

2011-02-16 @ 22:29:33
Postat av: Sandra

Hej!! vilken hemsida köpte du bebis grejerna i?
hoppgungan och lekbordet :)
och hur mycket blev frakten ända ifrån usa?
tacksam för svar! =)
Mvh Sandra

Svar: Hej Sandra!! :) Jag köpte dem här http://www.walmart.com/browse/baby/bouncers-jumpers/5427_491351_132979/?_refineresult=true&povid=cat1070145-env172199-moduleB080312-lLinkGNAV_Baby_ActivitiesToys_BoumcersJumpers mao på Walmart. Det finns ju sjukt mycket grejor som jag skulle vilja köpa där. Om jag inte hade fått en ny liten leksugen unge så hade du ju kunnat köpa dem av mig :) För trist nog vet jag inte vad frakten blev...eller jo den blev väl ett par hundra kronor men min sambo har vänner i USA som köpte leksakerna åt oss, postade dem som gåvor och pga det så slapp vi skatt och tullavgift som annars tillkommer. Så jag vet inte vad det skulle kosta :( Dessutom så kunde vi inte handla direkt från Walmart då man var tvungen att ha en amerikansk adress :'( Så mitt råd måste bli, leta på ebay och blocket för billigaste inköp av dylika leksaker. Eller skaffa vänner i USA. Kram på'rej
5underbarabarn

2012-09-27 @ 23:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback