Trött

2011-02-16 @ 07:24:29
Usch, jag bara hatar att gå upp på morgonen... det känns aldrig som om jag sovit färdigt. Nu har jag varit vaken i  drygt 2 timmar med liten pigg och glad bebis. Nu har hon kroknat och somnat om.. Jag har god lust att gå och lägga mig jag med, men strax är det dags att väcka Benjamin så det verkar ju rätt meningslöst... :(
Igår fick jag besked av min sambo att han från och med måndag 21/2 kommer att vara i Göteborg i 3 veckor... vet inte om han kommer hem på helgerna eller inte. I morgon funderar jag på att meddela honom att jag kommer att vara Luleå i 3 veckor och se vad han har för lösning på det... Tycker man kan ge lite längre framförhållning. Men, men...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback