Solsidan

2011-02-13 @ 21:55:41
Oväntat inlägg en söndag va? :)
Men jag måste bara hylla skådespelarna i Solsidan. Jag tycker de alla håller världsklass. Deras rollfigurer känns trovärdiga. Mimik, repliker och kroppsspråk är fullträffar varje gång.
Jag brukar ofta tycka att komediserier är överdrivna och klarar inte av när det inte känns trovärdigt.
Jag bara hatar serier med pålagda skratt!! Och Solsidan är så lååååångt ifrån dem som man kan komma. Igenkänningsfaktorn är hög och man kan skratta både på sin egen och andras bekostnad.

Egentligen är det fel eller åtminstone otrooooligt svårt att ha en favoritperson i denna serie där alla är så enormt duktiga skådespelare... men jag undrar om inte....

Mia Skäringer som spelar Anna är något av en favorit iaf. Kanske för att hon heter Anna... :) nej, men hon är kanske den jag kan relatera lättast till. Hon lever ett vanligt liv, är rakt på sak och full av kvinnlig list ;) Pratar omkull vem som helst!!!
Så vem vill missa ett avsnitt av Solsidan???
INTE jag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback