Simma, sam, summit. Vinna, vann, vunnit.

2011-02-18 @ 22:39:11
Hemma igen efter Fredagsbadet :)
Noomi nattad och klar. Benjamin på gång...han är bara FÖR trött för att borsta tänderna..men snart så.
Blev lite sena hem idag efter badet för vi köpte med oss mat från grillen och åkte hem till Tytte & Åke och käkade. Myyyysigt att träffa de trevliga människorna :)
Idag badade Tomas, Majki, William & Filippa med oss! Kul!!! :)




Inget bad är fullkomligt utan ett skönt bastudad :)

Det är bara biran som fattas... tom en snygg brud hade grabbarna med i bastun. Eller 4 brudar, om vi räknar  med mig, Majki och filippa... :)
Gissa vad jag gjorde sen?? Jo, jag fixade min vinstkupong på Konsum :)... i morgon äääääär jaaaaaag....

Miljonäääääääär!!!!
Jippie!!!
Vi firar på Bahamas! Resan bokad och betald!! Teckanade in huset och tog ett lån. (skyhög ränta, men va f-n jag betalar ju igen dem så fort lottopengarna landat på mitt konto)
Pssst! Inte inbillade ni er att jag skulle visa vinstraden innan spelstopp, huh??

Kommentarer
Postat av: Mari

Två kuponger?? Hmm...

Är det min rad på den ena? Du vågade inte chansa va?

Önskar dig en trevlig resa!

2011-02-18 @ 23:20:59
Postat av: Anonym

Det är två kuponger eftersom den ena är för dragningen idag och den andra för onsdagsdragningen, sirru.. :)

2011-02-19 @ 10:57:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback