Ni som läser detta..

2011-02-25 @ 06:07:09
Kom precis på att jag irriterar mig på att senaste inlägget hamnar högst upp heeela tiden och det är ju dumt eftersom jag oftast fortsätter mina gamla inlägg i nästkommande.. Och då blir ju läsföljden automatiskt fel.. Så ett tips, tills jag löst detta, är att scrolla ner till första inlägget ett visst datum och börja läsa där och sen "läsa uppåt" Hmmmm :( Och man kan ju inte skriva det som hände sist först alla gånger heller för att motverka detta irriterande problem.. för om man som nu bloggar på morgonen och sen igen lite senare så har ju det man skrivit först redan parkerat sig längst ner... och väldigt få gånger vet man ju vad som kommer hända om typ 10 timmar ? Man kanske borde fakeblogga och fabricera ihop sin dag redan på morgonen..och på så sätt få rätt ordningsföljd...då kan man ju också låtsas att man har ett skitviktigt, megaintressant liv också...och att man är superrik och snygg...och har koll på allt... Arghhh jag hatar sånt skit och att jag inte bara kan lösa det på 1 sec.

Hör och häpna!? Det gick inte att ändra ordningsföljden! Jo, man kunde gå in i almenackan man har här och ändra så att ett inlägg publiceras en annan dag, men tidsföljden under en och samma dag gick inte att ändra! Alltså funkar det bra om man bara gör ett inlägg om dan, så jag får helt enkelt inte vara så produktiv eller göra ett magasuperlångt ostrukturerat jätteinlägg varje dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback