Make over-Isac edition

2011-02-24 @ 23:09:02
Isac, min förstfödde... är en snygg kille! Men mor hans (jag) är inte så hemskans förtjust i skägg... han själv är det...ibland...och andra gånger bryr han sig inte om vilket.
Men ju mer jag tjatar om skägget, desto roligare blir det ju att -våga vägra raka sig :) Och visst det är hans face och hans val!! Och så ska det vara!
Men desto gladare blev jag att stå till tjänst med att bleka slingor i hans (huvud) hår när han sa att han tänkte raka sig efter att han fått håret slingat!!?? :) Visst, det var middagsdags, men det tog vi ingen direkt hänsyn till. En annan bidragande faktor till att göra det då, på en gång, var att lillasyster sov! Så vi satte fart...med att dra slingor..

Före:




Efter:


Snygging!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback