En shoppingupplevelse utöver det mesta!

2011-02-19 @ 23:19:02
Funderar ni någon gång, ibland, över vart ni ska åka och storhandla? Coop? Ica Maxi? Willys? Bromma? Solna? Botkyrka? Rissne?
Nu behöver ni inte fundera längre!!!! Jag har svaret på den frågan!
Ni ska handla i denna butik:

Willys i Heron City!! Se bara på reklamen den säger allt!!!

Och det stämmer ju alldeles precis utmärkt!! Stor butik med måååånga olika varor! Alla märken man är van vid och vill ha, har de här. Bara mycket billigare än på andra ställen...meeeen framför allt vill jag slå ett slag för den trevliga personalen som arbetar här!! Ta tex Faruq som när vi glider in med en fullastad kundvagn, barnvagn och två småbarn säger: -kan ni sätta upp den här skylten efter er så ni i lugn och ro kan packa era varor. (vi får en "denna kassa är stängdskylt")
Sagt och gjort. Kassan stängs efter oss och tvärtemot vad man kan tro så gör Faruq inte det för att han vill stressa iväg oss för att hinna gå på rast! No, no!!! Faruq (uttalas Faruk) tar förutom att scanna våra varor också sig tid till att fälla upp våra papperspåsar, ställa dem på plats, bära varor till mig som han tycker är ömtåliga, kollar så jag får i allt, reser på sig och fäller upp en ny kasse varje gång en har blivit full, lyfter ner dem på golvet och organiserar upp dem på rad där i väntan på kundvagnen. Till sist avslutar han med att rätta till Benjamin som somnat i vagnen och klappar om oss innan vi går!!
Alla dessa varor:

Och all den service för endast 2271,03:-!!! Visa mig den butik som slår det!
Så här kommer en smygtagen paparazzibild på dagens hjälte som gav oss den ultimata shoppingupplevelsen!
(väldigt suddig, men vad tror ni när man inte hinner ställa in skärpan!? Dessutom är det ju lika bra det för man får ju inte ta bilder på folk man inte känner utan att fråga först! Vem tar ni mig för???
FARUQ:

Ska väl erkänna.. att jag som svensk inföding ju blev lite nervös av all denna vänlighet och fick lite problem med att finna min roll.
Så jag stod mest och försökte se vänligt söt och rar ut och fullkomligt tagen av hans hjälpsamhet.

Färdigshoppade för denna vecka. Vi ses nästa vecka Faruq på Willys i Heron City!!!
Fem kundvagnar av 5!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Härligt me så vänlig personal; tror jag ska pröva willys Heron City nästa gång:))

2011-02-20 @ 11:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback