Egen tid.

2011-02-15 @ 10:39:39
Nu är alla barnen, utom Noomi, "ute ur" huset. Eric är på praktik hos sin pappa, Isac på praktiken på Svanströms, Jessica i skolan och Benjamin är på dagis. Dessutom sover Noomi just nu, så jag har lite egen tid och tusen saker att göra... men vad gör jag just nu? Inget jag borde iaf :/ Sitter och slötittar på unga mödrar på 5:an!!!???
Jag kollar ju nästan aldrig på tv så varför sitter jag här?
Fokuserar inte direkt på tv'n heller.. funderar på hur det går för Benjamin på dagis. Han har på sista tiden haft lite jobbigt där. Han är arg och vill inte följa rutinerna utan revolterar mot det mesta. Kallar fröknarna nördar och fismört (?) Vill ha allt på sitt eget sätt och har inte tålamod till att vänta på sin tur. Jag ska vara med honom på dagis en dag och se hur det går för honom tänkte jag.
Nej, nu ska jag stänga av tv'n och göra något vettigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback