Att man kan vara så blind!!??

2011-02-23 @ 22:42:19
Ja, hur dum får man vara och komma undan med det?? Här spelar man Lotto för 68:- och tror man ska vinna miljoner!!!???? Idiot!! Pucko!!! Ja, ni kan kalla mig vad ni vill och jag förtjänar det!!

För hur kan man missa ett SÅ tydligt tecken???? Vem som helst kunde väl se det??? Det var ju inte den här veckan jag skulle spela!! Tid och dag står ju klart och tydligt!! Mitt framför ögonen!!! Varför tror ni hon stannade precis utanför bilen, stod flera minuter och glodde på just den här skylten?? Ser hon ut att vilja testa Yoga?? Huh?? Huh?? Inte ens om det är gratis?? Nej, jag skulle inte tro det jag heller!! Hon visade mig vägen! Det sista tecknet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback