Tiden räcker inte!!! :(

2011-08-23 @ 23:19:54
Är helt seriöst helt slutkörd och förstår inte hur jag ska hinna med allt.
Inte nu när Noomi inte kan med att vi inte sitter ihop iaf.
Äldste sonen vill ha läxhjälp men hur sjutton ska jag hinna med det??
Förutom nattetid då är jag relativt obokad i en ca 5 timmar så där... Det trista med pluggnätter (om man inte är 17-20 år) är att det inte finns mycket att hämta i skallen så dags...och det finns än mindre att hämta morgonen efter då de små kräver sitt.
Jag har iofs sagt att jag kan läxhjälpa när det är lunchvila här men då är inte riktigt rätt tid tydligen för honom... :S

Inte konstigt man blir med.........GRÅA hår!!!!


Igår blev det ju inte heller så värst mycket plugga av med besiktning av mögelrum och sen kalas på det...
Appropå kalset så var det som sagt högljutt, livat och riktigt mysigt.
Jessie försökte få med så många som möjligt på en bild....

Kanske att hon fick med alla utom 6.. och sig själv då :)



Vet inte vem det var... Tomas eller Mari som startade tävlingen "Vem bär den bäst"?
Men ingen av de tävlande var särskilt sugna på att delta...

Noomi gjorde processen kort och avbröt raskt sitt deltagande.

Melvin den stackarn, blev utsatt för det gamla ojusta tricket fasthållning av sin coach och mamma.
Noomi som hörde hans hysteriska skrik kom till undsättning och försökte befria sin lilla kusin från plågan och förödmjukelsen i att bära pippiperuk...
Ja, det här väl ungefär så här det kan gå till då vår gren av släkten Engström firar någonting tillsammans.
Utan alkohol men inte friskt ändå.... :)
Och på lördag är det dags igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback