Nu är det jämntjockt av gröt i mitt huvud..

2011-08-11 @ 23:15:06
...jag vet inte om det är åldern som tar ut sin rätt eller om det är sömnbristen....
Men en mer än lovligt förrvirrad människa har jag iaf förvandlats till.

Upptäckte igår att jag slarvat bort mitt Visakort någonstans utanför hemmet!!
Tog mig inte tid att fundera över var jag skulle kunnat gjort av det igår dock, så i morse blev det till att memorera och fundera hur, vad och var jag befunnit mig....och var någonstan jag skulle börja söka...

Hann testa Arrivas hittegodsavdelning innan jag gick in på min internetbank och fick klart för mig att Teknikmagasinet på Sergelgatan var mitt sista stopp i transaktionerna....

Ringde vid öppningsdags... och jo, visst fanns mitt Visa där!!!

Så i eftermiddags fick det bli en busstur till Bromma för vidare transport med tunnelbanan in till city och tillbaka
igen...

Vad händer här näst...


Tror nog att Bloody Mary har en hel del med mitt kaotiska tillstånd att göra ändå....

Hon har nämligen de senaste dagarna plågats av feber pga av en extremt jobbig tandsprickning med en blåsvart "bulle" i tandköttet som hållt både henne och mig vakna på nätterna.
Igår sprack den dock... med blod sipprande ur mungipan.....blää!
Skönt för henne ändå, den stackars raringen, för nu har febern (peppar,peppar) lagt sig och vi hoppas på en god natts sömn!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback