Kaotiska dagar

2011-08-05 @ 12:40:44
Day one:

Dagarna går i ett och allt liksom flyter ihop... man kan väl säga att vi som familj också liksom flyter ihop och försöker hitta tillbaka till varandra. Tycker väl också att vi lyckats ganska bra med det :)

Dagen efter att Jörgen kommit hem så smet jag iväg på shopping med 4 underbara brudar, nämligen Majki, Tytte, Emelie & Filippa. Vi var i Nacka forum hela dagen och gjorde en hel massa fynd :)


Filippa var världsabäst och knatade med runt timme efter timme utan att klaga!!! Så fin tjej <3

Jag handlade bara på rean!!! Duktiga jag :)
Ingenting följde med mig hem som var till ordinarie pris (förutom en present till Linn)
Annars köpte jag vinterstövlar från slusher till både Benjamin & Noomi.
Benjamins stövlar kostade 79:- Ordinarie pris 399:-
Precis sådana stövlar hade han förra året och de var/ÄR superbra. Varma och torra är de. Perfekt för dagis!

Noomi fick ett par från samma märke men med lite annan design. 99:- betalade jag för hennes. Ord. 499:-

Från samma butik, Eurosko, fick Jörgen ett par sneakers för 149:-.
Den butiken skulle slå igen och hade butikstömning. Med 50-70% rabatt på allt i butiken.
Sånt gillas :)
Ja, inte om alla butiker skulle stänga (hemska tanke) Men att man lyckas befinna sig på rätt plats vid rätt tidpunkt.

På Zara gjorde jag mina mesta fynd denna dag. Jag köpte två par jeans till Jörgen och fyra tröjor plus några hemliga grejor ;) och alltsammans gick på 670:- !!!???
Jag kände mig väldigt mycket tvungen (och villig) att handla lite kläder åt Jörgen eftersom jag då han varit borta i Afghanistan slängt en hel del av hans kläder.. ;)
Så nu har jag en ny snygg man här hemma ♥ :)
Här ser ni ett par av jeansen jag köpte plus en tröja jag hittade på New Yorker för 79:-



Day two:

Storebror Andreas kom hit redan vid 10!! :D Mysigt!!!
Benjamin blev så klart jätteglad och ville bada i poolen med sin äldsta brorsa :)
Snäll som han var, Andreas, så blev det bad redan efter frukost.
Pappa Jörgen och lillasyster Noomi fick också vara med och bada.

Så härligt att få bada med sin storebror :)

Att bada med pappa är lika mysigt det :)

Lite senare efter att Jörgen serverat sin barn lunch, köttbullar och makaroner så ringde Majki och ville att vi skulle följa med till Laxsjön och bada. De var så snälla att de t.o.m lånade ut en bil åt oss eftersom vår är på verkstan.
Alla utom Eric (som hellre ville stanna hemma) och Jessie (som var på picknick i Drottningholmsparken) följde med.
Även Mari & Melvin följde med och badade. Supermysigt hade vi!!

Benjamin han bara slängde sig i och simmade rakt ut. Att han inte bottnar är inget han tar hänsyn till :)
Som tur fanns en simkompis i form av Andreas med för att hålla koll på våghalsen.

Vi andra höll oss lite längre in, med undantag av Majki som simmade ut hon med.
Jag höll mig allra längst in då jag mestadels ägnade mig åt slappt strandhäng.
Noomi busade med pappa och höll honom sysselsatt så det räckte :)





Efter badet blev det en tripp till Borins och en till mamma & pappa innan vi lämnade tillbaka bilen och avslutade dagen med en hämtpizzamiddag. Då hade även Jessie & Ida kommit hit efter sin picknick.

Day Three:

Har inte så mycket hänt ännu...annat än bad,bad och bad :)
Liam är här och leker med Benjamin.
Vackra Ida är här och leker med Jessie :).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback