Idag är det, en vanlig dag..för det är Annas födelsedag!

2011-08-16 @ 11:38:03
Så var det dags igen för att bli ett år äldre... kul..? Njaee, men oundvikligt dessvärre :)
Förstod tidigt att det inte var någon mening att tävla om att bli den mest uppvaktade människan på jorden så jag slutade för ca 20 år sen med att fira mina födelsedagar :).
Men lite vardagslyx tycker jag man skulle kunna få unna sig... som att sova lite längre och stryka en del plikter från dagordningen.
Det där med att sova lite längre sket sig rejält då Noomi jagade upp mig kvart över fem för att fixa välling...
Antar nog också att dagens plikter inte låter sig väntas på heller. Men vad gör väl det :).
Min största och just nu enda önskan är att min fina mamma ska bli frisk och må bra.
Och eftersom jag inget annat önskar så vet jag att det så kommer att bli!! ♥

Någon som aldrig missar min födelsedag och som alltid är först med att gratulera mig är mitt X!! :)
Snällt av honom, även om jag starkt misstänker att han också varje år bockar av mig som ett år närmare döden ;)
Eller stämmer inte det Stene?
Idag var det iofs jag som ringde honom och blev då grattad...så man kan ju säga att jag tiggde om det.
Vår gemensamme, äldste, son blev av sin far skjutsad till Arlanda i morse för att flyga till London och jag var så nyfiken på om de vaknat och kommit iväg i tid. Och det hade de.
Pratade nyss med Isac och fick veta att han satt på tåget på väg in till London :)

Nej, men nu är det hög tid att göra lite nytta!

Och eftersom jag inte bjuder in till kalas och festligheter med tårta och bakverk så får det bli en bildlig tårta..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback